شرکت آرین ماهواره از ابتدای تاسیس با توجه به کاربرد ارتباطات ماهواره ای در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، با اتکا به تکنولوژی برتر و بروز خود همراه با نیروی متخصص، انواع سرویس ها را برای این صنایع با سطح بالایی از دسترسی، قابلیت اطمینان، امنیت و دسترس پذیری طراحی و اجرا نموده است و در نهایت نیز در سال 1392 سرویس Aryan VSAT Cloudرا طراحی و معرفی نموده است شکل دیاگرام کلان شبکه ارتباطات ماهواره ای برای این صنایع را نمایش می دهد:

 

نیازهای ارتباطی سکو های دریایی حفاری نفت و گاز:

امروزه شرکت های نفتی و گازی و کشتی هایی که جهت عملیات حفاری در دریاها و خشکی ها فعالیت می‌کنند، نیاز فراوانی به داشتن یک ارتباطی دائمی با سایر نقاط و مناطق عملیاتی خود دارند. عملیات های حساس و به تبع آن اطلاعات حاصل شده چون اطلاعات آنلاین مربوط به عملیات حفاری و مدیریت آن و نظارت تصویری زنده میبایست در اختیار کارشناسان مربوطه قرار گیرد تا تصمیم های صحیحی در مورد مدیریت عملیات گرفته شود. سرویس هایی همچون ارتباط صوتی، تصویری، ویدئو کنفرانس و اینترنت از مهمترین نیازها روی سکوهای آبی و دکل های حفاری در خشکی می‌باشند.

راهکار آرین ماهواره:

همانطور که درشکل زیر مشاهده میشود، به منظور برطرف کردن نیازهای ذکر شده، آرین ماهواره سعی نموده است تا با استفاده از یک شبکه یکپارچه ارتباطی، بهترین راهکار را ارائه نماید.

 

راهکار آرین ماهواره تنها به ایجاد بستر ارتباطی بین دریا و خشکی ختم نمیشود بلکه با تضمین امنیت ارتباطات و با استفاده از زیر ساخت های موجود ارتباطات موثر و بهینه ای را برای مشریان خود فراهم می‌کند.

 

Register now


I'm a small Introtext for the Register Module, I can be set in the Backend of the Joomla WS-Register Module.



  or   Login
×