شرکت آرین ماهواره با هدف ارتقای کیفی خدمات خود درزمینه ارائه راهكارها و سرویس‌های نوین ارتباطی، شبكه و ارزش‌افزوده، مشتری مداری و ارتقای جامع و مداوم کیفیت را به‌ عنوان اصل بنیادی خود دانسته و پیروی از آن را ضامن پایداری و گسترش خدمات خود می‌داند.

این شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان خود، رویکرد بهبود مستمر را اتخاذ کرده و می‌کوشد خدمات شرکت را به شیوه‌ای بهره‌ور ارائه نماید. مدیریت شرکت و کلیه همکاران شرکت خود را متعهد به پیشبرد اهداف کیفی حاصل از راهکارهای ذیل به‌ منظور برآورده سازی الزامات سیستم مدیریت کیفیت می‌دانند:

  • ارتباط موثر و پویا با مشتریان از طریق سنجش مستمر رضایت مشتریان، استفاده از سیستم‌های ارتباطی موثر با مشتریان، مستندسازی جامع اطلاعات مشتریان، ارتقای آگاهی مشتریان از طریق آموزش
  • ارتقای شفافیت و انعطاف‌پذیری در ارتباط با مشتریان از طریق تعریف و مانیتورینگ سطح خدمات به مشتریان، تبیین دقیق مفاد قراردادی برای مشتریان، ایجاد سیستم رسیدگی به شکایات، ارتقای نسبت درخواست‌های اجابت شده
  • ارتقا و یکپارچه‌سازی سیستم‌های پاسخگویی به پشتیبانی مشتریان از طریق ارتقای قابلیت اعتماد مشتریان، ارتقای درصد رضایت مشتریان، کاهش زمان فعال‌سازی اولیه و مجدد سرویس
  • ايجاد تصوير ذهنی مطلوب و مطلوبيت انتخاب پايدار

 

مدیریت شرکت با اعتقاد به کلیه الزامات، ضمن اجرای موثر سیستم مدیریت کیفیت با همدلی و تشریک‌ مساعی با همکاران، هرساله اهداف کیفی را تصویب، بررسی و بروز رسانی می‌نماید.

                                                                            

 

Register now


I'm a small Introtext for the Register Module, I can be set in the Backend of the Joomla WS-Register Module.



  or   Login
×