شركت آرين ماهواره با اتکا به زیر ساخت ماهواره‌ای به‌روز خود مبتنی بر آخرین تکنولوژی روز، توانست در سال 1392 یک سرویس جدید بنام Aryan VSAT Cloudبه مشتریان خود معرفی نماید که علاوه به صرفه جویی اقتصادی برای مشتریان، سطح بالایی از سرویس دهی، دسترسی، قابلیت اطمینان، چابکی و امنیت را برای آنها به ارمغان می آورد.

شرکت آرین ماهواره هم‌اکنون دارای دو تله پورت در تهران و یک تله پورت در اصفهان است و همزمان بر روی چهار ماهواره مختلف با پوشش کل خاورمیانه اقدام به ارائه خدمات می‌نماید که بواسطهزیر ساخت قوی خود و ارتباط افزونه بین تلپورت های خود توانسته سرویس جدید را طراحی و عملیاتی نماید. بر اساس این طرح در صورت بروز مشکل در HUBاصلی، یکی از دو HUBماهواره‌ای (HUBاصفهان یا HUBتهرانسر) در زمانی بسیار کم به‌عنوان redundant، وارد عمل شده و وظایف HUBاصلی را انجام می‌دهد. همچنین در صورت بروز مشکل در ماهواره، شبکه از کار نخواهد افتاد و یکی از HUBهای جایگزین که با سه ماهواره دیگر در ارتباط هستند، وارد عمل خواهند شد همچنین بوسیله این ساختار می توان انواع سرویس های مورد نیاز مشتری را ارائه نمود بدون آنکه مشتری درگیر محدودیت های تکنولوژی و ماهواره ها باشد و در اصل تنها تمرکز مشتری بر روی پارامترهای کلیدی سرویس خواهد بود و یکی از مهم‌ترین مزایای این طرح در شرایط بحران مشخص می‌شود. زمانی که نیاز هرچه بیشتر به Disaster Recoveryو برقرار ماندن ارتباطات احساس می‌شود. در زیر خلاصه ای از مزایای سرویس فوق ارائه شده است:

  • کمترین میزان قطعی ممکن در ارتباطات
  • هزینه‌های نگهداری و ایجاد شبکه با آرین ماهواره بوده و مشتری به‌صورت Pay as you goهزینه سرویس موردنظر را پرداخت می‌کند
  • درواقع مشتری فقط نیاز خود شامل: میزان Availability، میزان پهنای باند، Redundancyو... را از سبد سرویس‌های آرین انتخاب نموده و فارغ از کلیه مشکلات زیرساختی ارتباط برقرار می‌گردد.
  • امنیت: به دلیل تمرکز داده‌ها و منابع امنیتی بیشتر و پیچیده‌تر، امنیت افزایش می‌یابد
  • نگهداری: نگهداری آسان‌تر و با هزینه کمتر انجام می‌شود و مشتری درگیر مسائل نگهداری نبوده و این مهم بر عهده آرین ماهواره هست.
  • سنجش پذیری: منابع در زمان تقاضای مشتری تخصیص یافته و نیازی به پیش‌بینی منابع برای زمان‌های حداکثر بار مصرف، توسط مشتری نیست و نسبت به کاهش و افزایش منابع، مشتری هزینه‌های سرویس را پرداخت می‌نماید.
  • چابکی: کاربر می‌تواند در زمان نیاز میزان منابع مورداستفاده را کاهش یا افزایش دهد.

 

 

 

Register now


I'm a small Introtext for the Register Module, I can be set in the Backend of the Joomla WS-Register Module.



  or   Login
×