خدمات
چشمانداز شركت آرين ماهواره
شركت آرين ماهواره در سال 1396 بهعنوان يك شركت بینالمللی فعال در زمينه ارائه راهكارها و سرویسهای ارتباطي و شبكه، ضمن كسب بیشترین سهم از بازار، به برترین نام تجاري ایرانی شناخته شده در عرصه بینالملل بدل خواهد شد.
ماموريت شركت آرين ماهواره
با عنايت به توان تخصصي بالای شركت، زیرساختهای ايجاد شده و كيفيت بالای خدمات شركت، به عنوان سه مزيت كلان رقابتی و در راستای حركت به سوی چشمانداز مورد نظر شركت، ماموريت اين شركت به شكل ذيل تدوين میگردد:
شركت آرين ماهواره قصد دارد با سرلوحه قرار دادن اصول رقابت سالم، شفافیت، انصاف، عدالت، اخلاق محوری، صراحت و نوآوری، مدیریت و ارتقای کیفیت خدمات و التزام به قوانین و ضوابط رگولاتوری و نهادهای ناظر به عنوان زیربنای فعالیت شرکت و در راستای توانمندسازی شهروندان، ايجاد و توسعه كاربردهای راهگشا و بديع ICT در حوزههای مختلف انسانی و اجتماعی، ارتقاي بهرهوری ارتباطی، كاهش هزينه زمانی و ايجاد ارزش افزوده واقعی برای مشتريان ضمن نيازسنجي دقيق نیازمندیهای مشتريان و حراست از داراییهای شرکت و جامعه، راهكارها و سرویسهای ارتباطي بهرهور را پيشنهاد و به صورت كارا پیادهسازی نمايد.
اهم استراتژیهای آرين ماهواره
- ارتقای رضايت مشتريان، ايجاد تصوير ذهنی مطلوب و مطلوبيت انتخاب پایدار در اذهان مشتريان بالقوه و بالفعل
- رشد روزافزون به همراه سودآوری، التزام به قوانین رگولاتوری و نهادهای ناظر
- پرورش منابع انسانی دانش محور، اخلاق محور و قانون مدار و مديريت كارآمد دانش سازمانی و ايجاد فرهنگ سازمانی پويا و متناسب با اهداف متعالی شركت
- بهرهوری و تعالی عملياتی، ارتقای اثربخشی به همراه بهبود كارايی عملياتی شركت
شرکت آرین ماهواره با هدف ارتقای کیفی خدمات خود درزمینه ارائه راهكارها و سرویسهای نوین ارتباطی، شبكه و ارزشافزوده، مشتری مداری و ارتقای جامع و مداوم کیفیت را به عنوان اصل بنیادی خود دانسته و پیروی از آن را ضامن پایداری و گسترش خدمات خود میداند.
این شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان خود، رویکرد بهبود مستمر را اتخاذ کرده و میکوشد خدمات شرکت را به شیوهای بهرهور ارائه نماید. مدیریت شرکت و کلیه همکاران شرکت خود را متعهد به پیشبرد اهداف کیفی حاصل از راهکارهای ذیل به منظور برآورده سازی الزامات سیستم مدیریت کیفیت میدانند:
- ارتباط موثر و پویا با مشتریان از طریق سنجش مستمر رضایت مشتریان، استفاده از سیستمهای ارتباطی موثر با مشتریان، مستندسازی جامع اطلاعات مشتریان، ارتقای آگاهی مشتریان از طریق آموزش
- ارتقای شفافیت و انعطافپذیری در ارتباط با مشتریان از طریق تعریف و مانیتورینگ سطح خدمات به مشتریان، تبیین دقیق مفاد قراردادی برای مشتریان، ایجاد سیستم رسیدگی به شکایات، ارتقای نسبت درخواستهای اجابت شده
- ارتقا و یکپارچهسازی سیستمهای پاسخگویی به پشتیبانی مشتریان از طریق ارتقای قابلیت اعتماد مشتریان، ارتقای درصد رضایت مشتریان، کاهش زمان فعالسازی اولیه و مجدد سرویس
- ايجاد تصوير ذهنی مطلوب و مطلوبيت انتخاب پايدار
مدیریت شرکت با اعتقاد به کلیه الزامات، ضمن اجرای موثر سیستم مدیریت کیفیت با همدلی و تشریک مساعی با همکاران، هرساله اهداف کیفی را تصویب، بررسی و بروز رسانی مینماید.
شرکت آرین ماهواره در سال 1383 با استراتژی ارائه خدمات برتر در حوزه ارتباطات و مخابرات به عنوان شرکتی دانش بنیان تاسیس گردید و در طول مدت فعالیتش تا به امروز نیز همواره سعی نموده به آرمانها و اهداف خود از جمله مشتری مداری و تکریم مشتری، ارائه سرویس برتر در منطقه خاورمیانه، ارتقای سطح دانش پرسنل، ارائه تکنولوژی و سرویس برتر و ... پایبند باشد که تاریخچه فعالیت شرکت نیز گواه این موضوع است و این مهم نیز با اتکا به نیروی انسانی متخصص، تکنولوژی برتر و دانش مدیریت مدیران شرکت محقق شده است بصورتیکه در سال 1392 این شرکت موفق گردید سرویس جدیدی در حوزه ارتباطات بنام Aryan VSAT Cloud را به مشتریان خود ارائه نماید که علاوه بر صرفه جویی اقتصادی برای مشتریان، سطحی جدید از سرویس دهی، قابلیت اطمینان، امنیت، چابکی و دسترسی پذیری را برای مشتریان به ارمغان آورد که شاید تاکنون تجربه آن در کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته و حتی به جرات می توان عنوان نمود سرویس جدید ارائه شده در سطح جهان نیز بی همتا میباشد و در نهایت می توان اینگونه عنوان نمود که ایجاد این بستر جدید و سرمایه گذاری بر روی آن فقط بدلیل استراتژی های شرکت از جمله مشتری مداری و ارائه سرویس برتر به مشتریان بوده زیرا این شرکت به عنوان شرکتی پیشرو در ارتباطات همواره خود را در کنار مشتریان و یار و مشاور آنها می داند و در مواقع سختی و نیاز، دست توانای مشتری در ارائه سرویس و خدمات مخابراتی و ارتباطی می باشد.
|
نام: بهمن |
نام خانوادگي: امربر |
شماره فكس: 88740218 |
شماره تلفن: 88740220 |
|
E-mail Address: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
|
زمان فعاليت : از سال 87 تا كنون |
نام شركت:شركت آرين ماهواره |
عنوان شغلي: مدير ارشد پروژه ها |
|
زمان فعاليت : از سال 86 تا 87 |
نام شركت:شركت فاوا كيش گستر |
عنوان شغلي: مدير فني و قائم مقام مدير عامل |
|
زمان فعاليت : از سال 85 تا 86 |
نام شركت:فضاي مجازي آريانا |
عنوان شغلي: مدير بخش نرم افزار (Software Solution Manager) |
|
زمان فعاليت : از سال 82 تا 85 |
نام شركت: عصر دانش افزار |
عنوان شغلي: راهبر شبكه –كارشناس وب - تحليل گر –كارشناس راهكارهاي سازماني |
دورههاي تخصصي |
|
سال 1383
- شرکت آرین ماهواره در بهمن ماه 1383 تاسیس گردید
سال 1384
- اخذ پروانه انتقال دادهها SAP
- عضویت در سازمان نظام صنفی رایانهای تهران
- عضویت در شورای عالی انفورماتیک
- انتخاب تکنولوژی برتر iDirect بعنوان تکنولوژی زیر ساخت شرکت
سال 1385
- برگزاری اولین سمینار ویدئو کنفرانس و ارتباطات ماهوارهای
- عنوان پر کارترين شرکت داراي پروانه SAP و به عنوان اولين سرويس دهنده اينترنت ماهوارهای توسط هاب داخل کشور
- راه اندازی اولین هاب iDirect 5IF با ظرفیت 20000 ایستگاه در کشور
- لوح تقدیر برگزاری بزرگترین سمینار تاریخ TANDBERG در منطقه
سال 1386
- سمینار GSM Backhaul
- راه اندازی شبکه بحران شرکت ارتباطات سيار
- راه اندازی شبکه GSM Backhaul شرکت ایرانسل
- شروع طراحی تلپورت در پارک پردیس
- دریافت لوح سپاس دومین کنفرانس مهندسی رسانه از دانشکده صدا وسیما
- لوح تقدیر بهترین شریک منطقه ای TANDBERG
سال 1387
- اولین سمینار استفاده از ماهواره در توسعه شبکههای Cellular ونحوه بهینه سازی مصرف پهنای باند
- پیاده سازی افزونگی جغرافیایی هابهای شرکت
- ایجاد دانش ساخت آنتنهای ماهواره و تولید آنها
سال 1388
- افزودن تکنولوژِی DVB-S2 به سرویسهای شرکت
- ایجاد افزونگی در زیرساخت اینترنت
- اتصال به شبکه اینترانت کشور از طریق فیبر نوری
- ایجاد مرکز داده شرکت در هاب ظفر
- تدوین استراتژی و اهداف جدید شرکت جهت دستیابی به برند برتر ارتباط ماهوارهای در کشور و منطقه
سال 1389
- ایجاد بخش جدید مشاوره فناوری اطلاعات و ارتباطات
- اخذ نمایندگی از شرکت Sisbel در محور مدیریت امنیت اطلاعات ISMS و مدیرت خدمات ISO 20000 (ITIL)
- رتبه نخست صادرات فناوری پیشرفته
- اپراتور برتر سرویسهای فناوری اطلاعات
سال 1390
- راه اندازی تلپورت دوم تهران
- دریافت لوح تقدیر از سازمان فضایی ایران
- دریافت گواهی شرکت دانش بنیان
- اپراتور برتر سرویسهای فناوری اطلاعات
سال 1391
- راه اندازی تلپورت سوم در پارک شیخ بهایی اصفهان
- افزایش ماهوارهها به 4 ماهواره
- مشاور و ناظر بر طراحی و پیاده سازی 31 مرکز داده استانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
- اپراتور برتر سرویسهای فناوری اطلاعات
سال 1392
- تکمیل زیر ساختهای خدمات شرکت جهت ارتقای سطح اطمینان، دسترسی، سرویسدهی و امنیت
- ارائه خدمات مبتنی بر Aryan VSAT Cloud
- دریافت جایزه زرین مدیریت کیفیت جامع از BID
- صادر کننده برتر پارک فناوری پردیس
- تحقق اهداف شرکت جهت دستیابی به برند برتر ارتباط ماهوارهای در کشور و منطقه
سال 1393
- دریافت رتبه 1 در رشته شبکه داده های رایانه ای و مخابراتی از شورای عالی انفورماتیک کشور
- حمایت و همکاری در برگزاری نخستین همایش شبکه های مخابراتی در شرایط اضطراری و بحران - دانشگاه علم و صنعت ایران
- حمایت و همکاری در برگزاری سومین کنفرانس ملی الکترومغناطیس مهندسی ایران - سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران
- حمایت و همکاری در برگزاری همایش ملی نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدیریت بحران و ارائه کارگاه آموزشی - دانشگاه تبریز
سال 1394
- اخذ مجوز طراحی شبکه های رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
- دریافت عنوان شرکت دانش بنیان صنعتی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
- اخذ پروژه خرید خدمات فنی و مهندسی در حوزه نظارت بر سرویس های رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مدت 2 سال
- اخذ پروژه های خدمات نگهداری، پشتیبانی و بهسازی شبکه مادر مخابراتی و ارتباطی استان های خراسان رضوی، کرمان، اصفهان و هرمزگان از شرکت ارتباطات زیر ساخت به مدت 2 سال
Register now
I'm a small Introtext for the Register Module, I can be set in the Backend of the Joomla WS-Register Module.
×