" فراخوان شناسایی پیمانکاران حوزه مراکز داده “

شرکت آرین ماهواره در زمینه طراحی و راه اندازی مراکز داده در حوزه‌های:

1.       سرور و تجهیزات ذخیره سازی HP)، Dell، EMCو ...(

2.       تجهیزات شبکه   Cisco

3.       امنیت داده و شبکه

4.       تجهیزات پسیو شبکه

5.       تجهیزات فیزیکی مرکز داده (کف، سقف، دیوار کاذب و ...)

6.       سیستم های مانیتورینگ (NOC,SOC)

7.       سیستم های امنیت فیزیکی/ پدافند غیر عامل (دوربین، سیستم های ورود و خروج، Shieldingو ...)

8.       سیستم های هواساز و سرمایش مراکز داده

9.       سیستم های اعلام و اطفا حریق

10.    سیستم های UPSو دیزل ژنراتور

11.    لایسنس های نرم افزار و سیستم عامل های مرتبط

12.    پیمانکاران ساختمانی با سوابق اجرایی در زمینه راه اندازی مراکز داده

از کلیه طراحان و مشاوران، تامین کنندگان تجهیزات و همچنین پیمانکاران و مجریان دعوت می نماید، روزمه شخصی و یا شرکتی خود را با ذکر شماره (های) ردیف مذکور به آدرس  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  با عنوان " فراخوان شناسایی پیمانکاران حوزه مراکز داده" ایمیل نمایند.

 

تاریخ ایجاد 96/2/25


فراخوان شناسایی تولیدکنندگان، فروشندگان و تامین کنندگان تجهیزات مخابراتی و ماهواره ای

شرکت آرین ماهواره در راستای برنامه های توسعه ای خود و رعایت مصوبه 163 در نظر دارد تولید کنندگان، فروشندگان و تامین کنندگان داخلی برای تجهیزات زیر را بصورت سالانه با شرایط اعلام شده و رعایت شرایط حد نصاب معاملات، شناسایی نموده و با توجه شرایط پروژه های خود، اقدام به تامین کالا نماید شایان ذکر است تمام موارد از لیست تامین کنندگان نهایی بصورت خرید و یا مناقصه محدود انجام خواهد پذیرفت

حد نصاب معاملات بشرح می باشد:

1- معاملات کوچک : معاملاتی که  کمتر از یکصد وسی و نه میلیون(۱۳۹،۰۰۰،۰۰۰) ریال باشد و خرید بصورت فاکتوری انجام می گردد.

۲- معاملات متوسط :  معاملاتی که مبلغ معامله بیشتر از سقف معاملات کوچک بوده واز مبلغ یک میلیارد وسیصد ونود میلیون (۱،۳۹۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال تجاوز نکند.و خرید با سه استعلام و با در نظر گرفتن مواردی مانند زمان تحویل، کیفیت و قیمت خرید می گردد

۳- معاملات بزرگ : معاملاتی که مبلغ برآورد اولیه آنها بیش از یک میلیارد وسیصد ونود میلیون(۱،۳۹۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال باشد که خرید بصورت برگزاری مناقصه صورت می گردد.

شرایط عمومی :

1- رعایت مصوبه 163 و ارائه تعهدنامه مبنی بر رعایت آن از سوی متقاضیان

2- دارا بودن گواهی های کیفی و استاندارد های لازم

3- دارا بودن مجوز های لازم از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گمرک، دارا بودن تایید نمونه، دارا بودن استاندارد و سایر مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح با توجه به نوع تجهیزات

4- دارای بودن حداقل کیفیت و پارامترهای فنی با نمونه تجهیزات اعلام شده از سوی بخش فنی شرکت. شایان ذکر است درصورت نیاز متقاضیان می توانند کاتالوگ و دیتاشیت تجهیزات را از شرکت دریافت نمایند

5- دارا بودن حداقل 2 سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط

6- دارا بودن خدمات پس از فروش و پشتیبانی در کل کشور

7- اعلام توان تولید و یا توان تامین تجهیزات بهمراه زمانبندی برای دسته بندی شرکت در گروه مربوطه

8- ثابت بودن لیست قیمت تجهیزات اعلامی برای حداقل یکسال

کلیه متقاضیان می توانند پیشنهادات و درخواست ها و سوالات خود را از طریق پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید   اعلام نمایند و از این طریق با شرکت در ارتباط باشند. شایان ذکر درخواست و پیشنهادات دریافتی، بررسی فنی و بازرگانی گردیده و بعد از تایید نهایی، با متقاضی یک قرارداد سالانه تنظیم گردیده و مبادله خواهد شد و بعد از آن با توجه به حد نصاب معاملات و شرایط پروژه از لیست تامین کنندگان با توجه به کیفیت، قیمت و زمانبندی خرید خواهد گردید.

لیست تجهیزات سالانه مورد نیاز بشرح زیر است:


تاریخ ایجاد: 1395/08/25

 
 

فراخوان شناسایی مشاوران حقیقی و حقوقی

شرکت آرین ماهواره در راستای بهینه سازی فرآیندهای سازمانی، ساختار سازمانی و بهبود فعالیت های بخش منابع انسانی در نظر دارد مشاورین حقیقی و حقوقی فعال در این زمینه ها را شناسایی و از توانمندی آنها استفاده نماید لذا از کلیه مشاورین حقیقی و حقوقی علاقه مند دعوت می گردد روزمه کاری و سوابق خود را به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با عنوان "دعوت به همکاری مشاورین حقیقی و حقوقی" ارسال نماید تا بررسی لازم صورت گیرد.

 

فراخوان شناسایی پیمانکاران حوزه ارتباطات ماهواره ای و مخابراتی

شرکت آرین ماهواره با توجه به پروژه های خود در حوزه مخابرات، زیر ساخت، فیبر نوری، وایرلس و مایکرویو و ارتباطات ماهواره در نظر دارد پیمانکاران، طراحان و مشاوران، مدیران پروژه حقیقی و حقوقی را در سراسر کشور دعوت به همکاری نماید لذا از کلیه علاقه مندان دعوت می گردد روزمه شخصی و یا شرکتی خود بصورت کامل به آدرس  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  با عنوان " فراخوان شناسایی پیمانکاران حوزه ارتباطات ماهواره ای و مخابراتی" ارسال نمایند شایان ذکر است درصورت ارسال پست الکترونیک با عناوین دیگر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

تاریخ ایجاد: 1395/08/25

 
 

شرکت آرین ماهواره در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود دعوت به همکاری می نمايد. لذا از متقاضیان محترم  خواهشمندیم  رزومه خود را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

 

تاریخ ایجاد: 1395/08/25

 
 

زیر مجموعه ها

Register now


I'm a small Introtext for the Register Module, I can be set in the Backend of the Joomla WS-Register Module.



  or   Login
×